2011. június 14., kedd

Itt a nyár!

Végre itt a nyár, mehetünk is fotózni! :)
Tegnap (jún.13.) úgy döntöttem , hogy már reggel felkelek, és kimegyek fotózni, sikerült is nagy nehezen felkelni 9-kor, úgyhogy 9:45-re már kint is voltam a megszokott helyen.Sajnos nem maradhattam sokáig, mivel beteg voltam/vagyok, úgyhogy csak egy félórára mentem el...
Ebbe a kevés időbe csak a makrózás fért bele, meg egyébként is a mező közepén ott sétálgatott egy öreg bácsika, szóval gondolom nem lett volna nagy esélyem becserkelni pár őzet...
Több lepkefajt is sikerült lencsevégre kapnom, de a legszebbnek a "Sakktáblás lepke" bizonyult, amiről egész jó fotókat sikerült készíteni.Ezenkívül még fotóztam szénalepkét, bogáncslepkét, nappali pávaszemet, és busalepkét.Visszafele jövet még láttam egy "tövisszúró gébics" nevezetű kismadarat, de sajnos a kis zoom miatt nem készült értelmes fotó róla...
A fotók:



















De még nincs vége!:)
A jó időt kihasználva elindultam makrózni az esti fényekben, és nem volt rossz ötlet!Sikerült szép ellenfényes fotót készítenem, és még sok mást.A lepkefajok közül ugyanazokkal találkoztam most is, csak most még befutott egy katica is.:) Most is láttam tövisszúró gébicset, de még láttam cigánycsukot, és barna rétihéját is.
Ezekről a madarakról továbbra is elmaradtak a fotók a 300mm miatt...

A fotók:




3 megjegyzés: